Montag, 19. November 2012

to atone


Wash the Pure is my miscarried
in my life I've
my meanness installed
even though I will be welcomed
Ancestral guilt I've
in an effort to atone for my self





Das Reine waschen ist mir mißglückt
in meinem  Dasein habe ich mir
meine Schuftigkeit eingebaut
auch wenn mir geheißen wird
Ahnenschuld habe ich mir
im Bemühen mir selbst zu büßen

Variation

Mein Schatten
bleibt der Schweiss
voll von Angst
um meine Missetaten
mit meinen Ahnen
mit Leid verbunden
alle Tage



וואַשן די פּורע איז מיין מיסקאַרריעד
אין מיין לעבן איך ווע
מיין מיננאַס אינסטאַלירן
אַפֿילו כאָטש איך וועט זייַן וועלקאַמד
אַנסעסטראַל שולד איך ווע
אין אַ מי צו אַטאָון פֿאַר מיין זיך



Wwʼaşn dy ṗwrʻ ʼyz myyn mysqʼarryʻd
ʼyn myyn lʻbn ʼyk wwʻ
Myyn mynnʼas ʼynstʼalyrn
ʼap̄ylw kʼátş ʼyk wwʻt zyyan wwʻlqʼamd
ʼansʻstrʼal şwld ʼyk wwʻ
ʼyn ʼa my ẕw ʼatʼáwn p̄ʼar myyn zyk






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen