Sonntag, 18. November 2012

in-mutism



In me I find no evidence
To find my soul lost
even if I had someone call for help
Refreshments will be no consolation to me far
Past all counts
I reached into the void
I know no way out
much too large my emotion
in the confines of my room
to an in-mutism
seated my I





Mənə heç bir dəlil tapmaq
Mənim itirilmiş soul tapmaq üçün
Mən yardım üçün kimsə zəng idi, hətta
məzə mənə heç bir təsəlli olacaq qədər
Bütün sayar Keçmiş
Mən etibarsız daxil çatıb
Mən heç bir şəkildə bilmək
çox çox böyük mənim emosiya
mənim oda sərhədləri ilə
-mutism bir üçün
Mən nəfərlik mənim



In mir finde ich keinen Anhaltspunkt
Verlorenes meiner Seele zu finden
auch wenn ich jemand um Hilfe gerufen hätte
keine Einkehr Tröstung wird mir weit
Vergangenheit zählt alles
was ich erreichte ins Nichts
ich kenne mir keinen Ausweg
viel zu gross meine Bewegtheit
in der Enge meiner Kammer
um Einen in Stummheit
Sitzenden mein ich

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen