Samstag, 30. April 2022

Vostè silenci jeia

Vostè silenci jeia

no és el
I en
vostè pensa

ja que es
a mi
penetrat
són

obre
a mi
una
Katerahle

i mil
veus
instruments
l’òrgan
tocar
la calba
pedra

estic
també terme
vostè
de vegades
près
i
gran alegria
permeados
per a una
moment
meu ésser

si
saludes
trencar el meu
genolls
de la seva
gestos interiors
com si
un toc
el petó
em quedo
amb vostè
a mi sol

he de
escrit
i no hi ha
resposta
de vostè
esperat
ara vénen
Tu en mi
com
la brisa de primavera
una tempesta
al meu costat
a través d‘
baix
i sé
no faig
tal com
estic
jo sols

estic
pols i
res
vida
seva existència
que
en el meu
ànima
reflecteix

ets
per als altres
nascut
no apliqui
em

he de
No en mi
empresonat
vostè va venir
amb la seva
ulls llavis
no fer
commovedor
en el meu
ment
volat

Vull
farà lliures
però
tenir èxit
no
si
vostè
silenci jeia
a mi
al costat de la meva
cara

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen