Sonntag, 29. Juni 2014

via dormo

Rakontoj mem spertis 
spertita malestimo kaj perforto 
kiu povas esti 
ankaŭ por la purigado 
viaj reakiro 
Mi vidas en viaj okuloj 
eĉ se mi vivis 
ne povas listo 
Mi ne povas malpezigi vin 
Mi bezonas vin 
liberigita de mia kampo de vidado 
se vi demandas min 
Mi estis nehoma al vi 
jes reiru 
en via dormo de morto

Stories themselves experienced 
experienced contempt and violence 
which can be 
also by the purification 
your recovery 
I see in your eyes 
even if I Lived 
can not list 
I can not relieve you 
I need you 
released from my field of vision 
if you ask me 
I was inhuman to you 
yes go back again 
in your sleep of death

Geschichten selbst erlebter
erfahrener Verachtung und Gewalt
die lassen sich
auch durch die Läuterung
Deiner Gesundung
die ich in Deinen Augen sehe
auch wenn ich das Erlebte
nicht aufzählen kann
ich kann Dich nicht entlasten
ich muss Dich
aus meinem Blickfeld entlassen
wenn Du mich fragst
war ich unmenschlich zu Dir
ja geh wieder zurück
in deinen Todesschlaf








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen