Samstag, 17. Dezember 2022

ey sevgili

ey sevgili
alimler ne bilir
senin hakkında
Sen kendin
ruhum

bana sahip
sihir yok
sana
yaklaştırdı

Ne oyulmuş
ne yazılmış
kimin burcunda

gökyüzünün maviliği
senin gözünde
taşı beni
sana çok yakın

hüzün bundan ibaret
bizi birbirimize bağlayan şey
biz iki kişiyiz
bir araya birleşmiş

yapacağım
benim için
senin için özlem
asla bir tedavi bulamamak

o senin ruhun
bende kim yaşıyor

ben kebap yemem
çünkü bedenim sana susamış

doğumunun sırrı
bundan istiyorum
rapor etme bir şey söyleme

tenin bana çok yakın
takip etti
çiçeklerin kokusundan
saçındaki kır çiçekleri

ben bunun için burada değilim
taştan altın çıkarmak için

bunun için buradayım
Sana
şiddetli bir ateş
Sana
koynunda
vermeye

ben melek değilim
iblis yok
ben senin serfin
etten ve kandan

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen