Donnerstag, 31. Mai 2012

שלום לכם

אנחנו אנשים של האם הגדולה לילדיה

העם עשינו קנאה הגברים
לפני ה '1, היא היתה המאהבת של העולם ושל כל היצורים
להיות דו מיני
האנשים נעשו על ידי גברים
יהודי הוא אדם על ידי אמו
אנחנו אנשים כל האנשים של העולם הזה
עלינו לעקוב אחר קולו של האם הגדולה
אנחנו לא צריכים להיות מומרים, אנחנו יודעים
אלוהים יברך כל אחד מכם פשוט נתנו לנו
אנחנו לא הבהירו מה שהם מכירים אותנו מאז ערש שלנו
היא רצתה אותנו שלהם-World Wide
לפני אלוהים אחד ואנחנו לא כולם שווים
אני לא מאמין לחברים שלי להיות יהודי
אבל אתם לא תאמינו גוי
הייתי אפילו אם אתה עושה אני מתפלל אחריה בכל מקרה
אתה שונא את כל לכרוע לפני ה 'לא
האם אתה אומר, אבל אתה לבד הם העם הנבחר חשב
למה אתה מתעב טינה ומה אמא גדולה
ילדיהם
המילה שלך היא לא ישנה כמו הקול של האלה שלי, המילה הישנה שלה?
אני יהודי נודד ללא מדינה ואנשים?
אתה לבדך הוא המפלט שלי והאמונה למזל.

שלום לכם

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen