Donnerstag, 24. November 2022

Dumnezeu

Nu-mi pot ierta vina păcatului, îmi voi purta povara, o voi păstra pentru mine

Nu cunosc alți oameni, așa că voi rămâne cu mine
alții care m-au rănit foarte mult, o voi păstra pentru mine

Unicul suflet, același pentru toți oamenii, este liber, în ciuda amintirilor mele triste din trecut, regret, frustrare și durere, rămân cu mine însumi

Nu am crezut niciodată în Dumnezeu, Dumnezeu nu a fost niciodată un eveniment pentru mine în adâncul sufletului, rămân cu mine însumi

Greutăți, o voi păstra pentru mine

nu orice problemă găsește o soluție, eu rămân cu mine

Nu orice test are un scop rezonabil, îl voi păstra pentru mine

Sfârșitul meu nu își găsește un nou început, rămân cu mine însumi

Nu există mângâiere pentru fiecare durere, rămân cu mine însumi

Recuperarea după pierderea mea de sine nu a venit adesea, rămân cu mine

De multe ori am eșuat fără succes, țin asta pentru mine

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen