Dienstag, 14. Juni 2022

sufletul

sunt diferit
decât ceilalți
În curând voi
că sunt altcineva
înlocuit cu altul

în visele mele
și în amintirile zilei
Întâlnesc oameni
care eu
Nu știu de ce
rău şi în vinovăţie cuvenită
nu ca demnitatea
dupa parerea lor
au fost si au fost

un alt om
pe care am printr-o nelegiuire
leziuni provocate

un om
care mi-a cerut o îmbrățișare
a întrebat

eu de rușine
cererea de sărut
în nesemnificația mea
nu au dat

Sunt un om imperfect
către un sine superior
cu tot efortul
Nu am venit niciodată

înțelepciunea sufletului
în darul unui vis

încă din copilăria mea
o urmaresc
Mă supun sufletului

nu unul spiritual
lider laic
el să mă prezinte
care sunt infailibilitatea lui
să mă crezi și să mă placă
pentru a-mi modela viața

moartea este scopul
După aceea o voi face
prin altele
căzând în uitare
înlocuit cu următorul

Nu am plantat un copac
nicio casă construită
nicio posesie
doar eșecul meu
nicio predare

golul meu
al meu nu contează
a trâmbiţa în lume

Nelegiuirile si faptele mele
Trebuie să fac înaintea mea
justifica
să mă judece
Nimeni altcineva

sufletul spiritul
este în mine și nu afară

*

Ich bin mir anders
als die andern
ich werde bald
denen ich ein anderer bin
durch einen anderen ersetzt

in meinen Träumen
und in den Erinnerung am Tag
begegnen mir Menschen
denen ich 
ich weiss nicht warum
bös und an angebrachter Schuld
nicht als der Würde 
ihnen entsprechend
gewesen bin und war

einem anderen Menschen
dem ich durch eine Untat
Verletzungen zugebracht

einem Menschen
der mich um eine Umarmung
gebeten hat

ich aus Scham
die bitte um einen Kuss
in meiner Bedeutungslosigkeit
nicht gegeben habe

ich bin ein unvollkommener Mensch
zu einem Höheren Selbst
mit aller Anstrengung 
kam ich nie

die Weisheit der Seele
im Geschenk von einem Traum

seit meiner Kindheit
folge ich ihr 
gehorche ich der Seele 

keinem spirituellen 
weltlichen Führer
seinem mir zur Vorstellung 
was ich seiner Unfehlbarkeit
zu glauben und wie ich
mein Leben zu gestalten habe

der Tod ist das Ziel
danach werde ich
durch andere
in Vergessenheit geratend
durch die Nachfolgenden ersetzt

ich habe keinen Baum gesetzt
kein Haus gebaut
keinen Besitz
nur mein Scheitern
keine Lehre 

meine Leere 
mein nicht von Bedeutung sein
in die Welt zu posaunen 

Meine Untaten und Taten
muss ich vor mir selbst 
rechtfertigen 
über mich ein Urteil setzen
keinen anderen

die Seele der Geist
ist in mir und nicht da draussen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen