Montag, 22. Oktober 2012

Аз притежавам моята малка



Бягайте не е моя свят
ако ме принуди капки
пада от слабите ми ръце
ежедневните неща шепот тих
в мен, че аз все още искате да
Това не е моята вечна leibt
Стаите са разположени в грешна звезда
корозивна, които се вливат непрекъснато ме
дъх на мен все още остава
Аз все още виждам очите
Това е единствената ми любов
Кой казва, че любовта е забранено
Grünrock видим сега момичето в зелено
Искате ли да приключите с правенето на сладка игра
дори понякога обича мъртвите
Аз притежавам моята малка



Flee not my world
if force me dropwise
falls from my weak hands
everyday things whisper quiet
in me that I would still like to
Its not my eternal leibt
Rooms are located in the wrong star
that drain corrosive steadily me
the breath of me still remains
I still see the eyes
It is my only love
Who says love is forbidden
Evil spirit now see the girl in the green
Want to finish making the sweet game
sometimes loves even the dead
I own my little




Flieh nicht mir meine Welt
wenn Kraft mir tropfenweise
aus meinen schwachen Händen fällt
des Alltags Dinge flüstern leise
in mir was ich noch gerne möchte
mein Sein nicht ewig leibt
im Zimmer liegen falsche Sterne
die ätzend an mir stetig zehren
den Atemzug der mir noch bleibt
Augen die mich noch sehn

es ist mir nur Liebe
wer sagt die Liebe sei verboten
Grünrock sieh nun die Mädchen im Grünen
Macht beenden möchte das süsse Spiel

manchmal liebt auch noch den Toten
mein kleines eigenes mir







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen