Mittwoch, 30. Mai 2012

همه چیز شل در باد

مادر بزرگ

اگر همه شما
فنجان من از من
عقد قرارداد با
یک نیرو که بدن من
من می ترسم از قدرت خود را
من شما را به خاطر ستایش
برای من پناهگاه وجود دارد
من در آغوش
زمان مناسب را به ارمغان می آورد
چرا که اتاق های بسیاری وجود دارد
ابدیت خود را
هیچ یک از شما به اندازه کافی
من می خواهم به من بگویید
ترس از شما را از
شما می گویید و صحبت
من حس
من نمی دانم، و تمام
، اما رنگارنگ
لباس و آواز در ایران
رقص، احساس می کنم
طول می کشد در اختیار داشتن شما و ترس
تماس زیبایی خود را
چرا من را به دنیا آورد
بیشتر به سمت من در تراز وسط قرار دارد بخندید
اما همه چیز به این معنی نیست
من از تصاویر خود را نگاه کنید
شما می خواهید زندگی همه عشق و علاقه من گل
آرامش من و مرا
در خانه قدیمی که در آن
هیچ اقدامی برای خودم نگه داشتم
خیلی نزدیک بود
همه چیز شل در باد

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen