Sonntag, 2. Dezember 2012

що і чому


Я можу нагнутися
Чи не важливий
Удари в моєму лобку
Ширина колії для
мій рух від
Сльози жінки
Вважалося, що її
могутньої гарне
покидає мене п'яним
залицяння мені право
порушує важкої
Я осідлав крихкості
Я вважаю,
те, що я завжди так важко
моя печаль глибокі борги
Я не знаю,
що і чому



I can bend down
not momentous
Beats in my pubic
the track width for
my movement from
Tears of a woman
been thought that her
the mighty good
abandons me drunk
wooing me right
violates the heavy lifting
I saddled the brittleness
I suppose
what I always so hard
my sorrow deeper debt
I do not know
what and why





Beugen kann ich mich
nicht auch folgenschwere
Schläge in meine Scham
die Spurbreite für
meine Bewegung aus
Tränen einer Frau
die ihr Gedachtes
der gut Mächtigen
getrunken mich preisgibt
umwirbt mich gleich
verstösst die Schwerarbeit
der Hinfälligen mir bürdet
ich nehme an
was mir immer so schwer
meinem Kummer vertiefte Schuld
mir nicht weiss
wozu und warum






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen