Sonntag, 25. November 2012

city bridge


Painful falls
story of my life
from the shelves of my time
Shadow on my face
even spent
Dark stigma
no conscious innocence
I bury my already happened
withered under my depraved mind
amphibious I move my thinking
on the city bridge





દુઃખદાયક ધોધના
મારું જીવન વાર્તા
મારા સમયના છાજલીઓ માંથી
મારા ચહેરા પર શેડો
પણ વિતાવી
ડાર્ક લાંછન
આ બોલ પર કોઈ સભાન નિર્દોષતા
હું મારા પહેલાથી જ થયું દફનાવી
મારું મન પતિત હેઠળ withered
ઉભયસ્થલીય હું મારા વિચાર ખસેડવા
શહેરમાં પુલ પર



Schmerzhaft fällt
meine Lebensgeschichte
aus den Regalen meiner Zeit
Schatten auf meinem Gesicht
selbst zugebracht
dunkles Brandmal
keiner Unschuld bewusst
bestatte ich mein Geschehenes
unter meinem verdorrtem verdorbenen Geist
amphibisch bewege ich mein Denken
über die Stadtbrücke

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen