Donnerstag, 15. November 2012

I told them whispering



What is he doing so many words
a topic with
Sun whisper I hear it
the poet and the thinker
from the stigma of that God
the us was sacrificed
we are in our senses
our faith long ago all free
I may not know me
but my soul I always say
they are to remember me
what because all
Write say prophesy
I told them whispering






Liema huwa hu tagħmel kliem tant
tema ma '
Ħad whisper I tismagħha
il-poeta u l-ħassieb
mill-istigma ta 'dak Alla
l-us kien sagrifikati
aħna fil-sensi tagħna
fidi tagħna twil ilu kulħadd b'xejn
I ma jafux lili
imma ruħ tiegħi jien dejjem ngħid
huma għandhom tiftakarni
liema minħabba li kull
Ikteb jgħidu Prophesy
I qaltilhom whispering



Was macht er so viel Worte
um einen heissen Brei
so höre ich sie flüstern
die Dichter und die Denker
aus dem Stigma jenes Gottes
das uns geopfert ward
sind wir in unserem Sinnen
unserem Glauben längst schon alle  frei
ich kann es mir nicht wissen
doch meine Seele mir immer sagt
sie gibt mir zu bedenken
was die da alle
sagen schreiben prophezeien
das habe ich ihnen geflüstert gesagt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen