Freitag, 16. November 2012

as my


The black helmet
I cut
I took my face in it
I looked at a despiser
as illuminated letters deep into my eyes
me screaming bloody
hateful to me angrily hisses

caught and embraced
the weaver with Colcemid
Tulips shy violet-pink
wait for me in cellophane
for my hand

Greetings to all
cut out my inner world
I still deep soreness
as my mind silent thereat




Črna čelada
žagam
Vzel sem svoj obraz v njem
Pogledal sem na despiser
kot osvetljenih črk globoko v oči
sem kričala Bloody
sovražna do mene jezno Pihanje

ujel in objel
tkalec s Colcemidom
Tulipani bojijo vijolično-roza
počakaj me v celofan
za mojo roko

Lep pozdrav vsem
izrežemo svoj ​​notranji svet
Še vedno globoko občutljivost
Menim kot tihi thereat




Den schwarzen Stahlhelm
habe ich aufgeschnitten
darin fand ich mein Gesicht
schaut mir ein Verächter
als Leuchtschrift tief in meine Augen
mich blutig schreiend
hasserfüllt mir grollend zischt

gefangen und umschlungen
der Weberin mit Spindelgift
Tulpen scheu violett-rosa
warten mir im Cellophan
für meine Hand

allen zum Gruss
meine Innenwelt herausgeschnitten
bleibt mir tiefes Wundsein
wie mein Gemüt darob  verstummt






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen